loading...

Sertraline

خب الان بهمن شده. 22 بهمن. سال 96.قبل از عید 96 ینی دیماه تا عید بمدت سه ماه نورتریپتیلین خوردم. 75 میلیگرم. بسار فعال و کاری شده بودم. ولخرجی نمیکردم. به خونه افتاده بود و جاهاییش ک خراب بود رو درست

سیامک بازدید : 33 جمعه 28 اردیبهشت 1403 زمان : 7:32 نظرات (0)
خب الان بهمن شده. 22 بهمن. سال 96.

قبل از عید 96 ینی دیماه تا عید بمدت سه ماه نورتریپتیلین خوردم. 75 میلیگرم. بسار فعال و کاری شده بودم. ولخرجی نمیکردم. به خونه افتاده بود و جاهاییش ک خراب بود رو درست میکردم. شیری چکه میکرد یا توالت یا سینک..... همه رو درست کردم هر قسمت و سوراخ سمبه خونه رو. اصلا سابقه نداشته بودم ک اینقدر کاری و فعال بوده باشم.

همونطور ک از ابتدای این وبلاگ بصورت روز شمار نوشتم، توی عید 96 داروی نورتریپتیلین رو قطع و ب یکباره سرترالین 100 رو شروع کردم. حال و احوالاتم رو نوشتم تا یکماه. زیاد دوره جالبی نبود.

بعد سه ماه مصرف سرتالین صد، شروع ب اضافه کردن نورتریپتیلین ب رژیم داروییم کردم. چرا؟ چون سرترالین حکم یک sugar pill رو داشت برام. با اضافه کردن 25میل ب 25 میل نورتریپتیلین بصورت ماهیانه، تا مهر رژیم داروییم شد سرترالین 100 و 75 میل نورتریپتیلین.

احساساتی ک از قبل نداشتم سر باز کرد با این ترکیب. یعنی اینکه من هیچ وقت راج ب پدر و مادرم حس و احساسی نداشتم. ینی اونها رو take for granted کرده بودم ینی چون بخشی از زندگیم بودن، هیچ وقت فکر نمیکردم ب روزی ک اونا رو از دست بدم و روزی باشه ک اونا نباشن. الان نزدیکه شش مهه ک حس و احساس پیدا کردم. معنی پول و کمک ب دیگران. چ کمک مالی چ بصورت دیگه. الان حدود 100 برابر بیشتر از قبل ب فکر راحتی خواهرام و پدر و مادرم هستم. همیشه سعی میکنم اونا رو از خودم راضی نگه دارم و موجب رنجششون نشم.

خب این یک موفقیت هست؟ نمیدونم. اما من خیلی راضی هستم از بیدار شدن احساسات نداشته.

خب ازین مقوله مهم دربیام و دلیل نوشتن اراجیفم رو بگم. فقط دنبال یک مداد و کاغذ بودم. کفتم بیام اینجا زر بزنم ک گم نکنم کاغذه رو. میخوام راج ب تصمیم و احوالاتم بنویسم. سعی میکنم نکته ای از قلم نیوفته.

دارم evanescence گوش میدم. انرژی ندارم. یکدنده هستم. شغلم برام مهمه و هر روز خودم رو آماده میکنم. کت و شلوار میپوشیدم بمدت سالیان. اما مهر آبان رفتم برای خودم 4 تا کاپشن و شلوار و لباس و سوییشرت و کفش و .. خریدم. الان نزدیک شش ماهه کت و شلوار نپوشیدم. common sense م میگه کار خوبیه.

کارم دقیق و بدون نسخ شده. همیشه آماده. اطاقم ب گند کشیده شده. و وسایلام  نا مرتب. آبگرمکن دو ماهه خریدم ولی هنوز نصب نکردم. حس نوشتن رفت. دوباره مینویسم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 1,323
  • بازدید کلی : 2,414